Известие

Collapse
No announcement yet.

За EGR клапана, "пушене" и разхода при JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За EGR клапана, "пушене" и разхода при JTD

    Привет на всички,

    156 JTD 115 к.с. версията:

    преди да затапя EGR клапана колата пушеше над 3000 оборота при по-висока скорост при ускорение. Т.е. движа се 100км/ч - не пуши/дими, натискам да ускоря до 120км/ч започва да пуши при доускорението.
    Разхода беше нормален.

    Затапвам EGR-то и става следното:
    1. дименето изчезва при всякакви ситуации - "натискане", ускорение и т.н.
    2. Разхода се качва с 1.5 литър при абсолютно същите условия, маршрут и начин на каране.

    Къде може да е проблема от този разход ? EGR-то може ли да има такъв ефект ? Или нещо по горивната система да не е наред (дюзи, дебитомер, ???) ?
    156 Sportwagon 1.9JTD

  • #2
    А със същата нафта ли ги правиш тия експерименти? Аз преди имах затапен ЕГР без софтуерна намеса и разхода ми беше даже по-добре. Това е странно, което го разказваш. Провери там дето си ровичкал да не си объркал нещо.
    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

    Comment


    • #3
      Горивото е от една и съща бензиностанция.

      За поредно зареждане разхода е стряскащ...

      Затапването е правено от човек, който разбира. Но няма софтуерна намеса, само слагане на планка.
      156 Sportwagon 1.9JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщение
        Горивото е от една и съща бензиностанция.

        За поредно зареждане разхода е стряскащ...

        Затапването е правено от човек, който разбира. Но няма софтуерна намеса, само слагане на планка.
        Колега, уточни колко е стряскащ разхода. За да не се окаже че гори 6.5-7 литра, а хората да си блъскат главата да ти дават насоки. Благодаря.
        Alfa Mito 1.4
        156 2.0 155 ex
        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

        Comment


        • #5
          Преди беше 5.7-5.9 смесен "пълно-пълно".

          Сега е 7.5 по същата схема. С това зареждане до момента изминах ~300км за близо половин резервоар ( като показанията са относително точни кога е на половин резервоар ). Т.е. не очаквам да измина повече от 600 до светване на лампата.

          Карам еднообразен маршрут с малки разлики.
          156 Sportwagon 1.9JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от potrebitel22 Покажи съобщение
            Преди беше 5.7-5.9 смесен "пълно-пълно".

            Сега е 7.5 по същата схема. С това зареждане до момента изминах ~300км за близо половин резервоар ( като показанията са относително точни кога е на половин резервоар ). Т.е. не очаквам да измина повече от 600 до светване на лампата.

            Карам еднообразен маршрут с малки разлики.
            Показанията на уреда са напълно относителни. Така че изчакай да изхарчиш резервоара и тогава смятай разход.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Разхода е така от известно време ( няколко резервоара, което са 3к км), не само това зареждане. Просто казвам какво е положението в момента.

              Проблема не е от горивото или само този резервоар.

              Въпроса е къде е и може ли да е от затапването на EGR-то
              156 Sportwagon 1.9JTD

              Comment


              • #8
                Съмнявам се да е от това. Що не върнеш ЕГР-а временно да видиш?
                '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
                Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

                Comment


                • #9
                  До колко знам, трябва и софтуерно да се забрани EGR. Моята логика е, че сега компютъра все още знае, че има EGR клапан. И следи показанията му. А ти си му сложил ламарина, все едно караш кола от началото на 90-те. Иди някъде където разбират от тези неща, да ти оправят колата. Проблема е изцяло от некачествена манипулация.

                  Comment


                  • #10
                    re

                    Има мотори коѝто не е задължително софтуерна намеса. Аз съм без такава и съм доволен.Наѝ бързо и лесно е д махнеш планката от Egr, и да кажеш какво се случва колега.
                    ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

                    Comment


                    • #11
                      И аз сложих само планка и на стилото и сегана 156-цата и двете са 8v 115.
                      При стилото не усетих някаква разлика във вървене, разход или пушне, докато алфата спря да пуши и почна да върви по-добре(уж).
                      Виж колко ти е бил "смесен" разхода и колко газ си давал, че мойта дава 8 граЦко и около 6.5 смесено, ама като пипам нещо по колата и после разхода се вдига защото все педала е до дупка за да видя дали има ефект.
                      '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                      EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                      Comment


                      • #12
                        Ясно,

                        ще махна планката.

                        Кривото е, че се изхвърли оригиналната пластина и се замести с цяла пластина, запушваща клапана.

                        Но ще намеря вариант.
                        156 Sportwagon 1.9JTD

                        Comment


                        • #13
                          Иди някъде да ти изрежат неръждавейка на лазер примерно.Аз след като го затапих спря да пуши а пушеше много,като видя какво е в колекторите направо майко мила.Сега върви много по добре и в ниските и високите,разхода по борд е 6,8 градско(Пилзен,Чехия),и извънградско 5,2.Софтуерно не съм само ламарина.Колата е 1,9 16 винтила 140 коня.

                          Comment

                          Working...
                          X